Козметичният гигант продължи рекламните си активности в метрото с две нови кампании: на шампоанa L’OREAL ELSEVE TOTAL REPAIR и на дезодоранта DEO MINERAL.
И в двете кампании бяха използвани брандирани колони на метростанциите Вардар и Люлин, където те са най-подходящия рекламен носител. В единия случай момиче в едър план изкушаваше женската аудитория, а във втория колоните се превърнаха в шпалир от големи дезодоранти подредени в двата края на перона.
Целева група на кампанията – женската аудитория, – освен че е значителна, в метрото има и лек превес над мъжката в съотношение 53 %/47%. За положителния отзив на рекламата сред аудиторията, съдим по масовите молби на граждани и служители в метростанциите, за оставяне на визиите върху колоните, тъй като това подобрявало настроението и общия изглед на станциите.
Разбира се, Метромедия остава на Ваше разположение за по-нататъшното освежаване на метрото на София.