Водещата българска марка бира Загорка представи своята нова философия чрез мащабната рекламна кампания, реализирана на територията на столичната метро мрежа в периода април–май 2010. Нетипичната рекламна комуникация, носеща някои от ключовите послания за марката, в духа на „Изкуството да пиеш бира“ – „Изкуството да следваш сърцето си“, „Изкуството да стигнеш върха“ и др., е разположена на общо шест ключови станции – Опълченска, Васил Левски, Климент Охридски, Сердика и Люлин. Нестандартната реклама се изразява в следните формати: брандинг на стълби (ст. Опълченска), брандиране на 3 броя ескалатори и 8 броя метропанели (ст. Васил Левски) и брандиране на стената на купола (ст. Климент Охридски), 2 броя рекламни пана (Сердика) и 8 светещи кутии (ст. Люлин).
Платформата „Дзън – изкуството да пиеш бира“ се основава на дългосрочна стратегия, развиваща се в разнообразни комуникационни канали – телевизия, радио, печат, външна реклама, социални групи, промоции в точката на продажба, както и различни нестандартни медии.
Стартиралата рекламна комуникация се стреми да покаже различния поглед на марката и свежото й усещане за света. Като вдъхновяваща и прогресивна марка, Загорка задава нов мироглед и отношение към живота, чрез които винаги се открива положителната страна на нещата и се извлича максимумът от момента. Кампанията на марката е насочена към млади, активни и динамични хора, отворени към света, с разнообразни интереси и амбиции, които ценят забавлението и малките, ежедневни радости.