Мол София дебютира с кратка кампания представяща специалната отстъпка предоставена от търговския център за периода ор 22 до 24 октомври. Кампанията използва брандинга на седалки и осветителни тела на перона на Сердика, както и промоутъри предложени от агенцията ни носещи „боди-бордове“ с ярки рекламни послания, които раздаваха листовки във входно-изходните вестибюли.
Кратко но силно!
![](https://metromedia.bg/wp-content/uploads/2024/04/serdika_sedalki_osv_tialo2.jpg)
![](https://metromedia.bg/wp-content/uploads/2024/04/serdika_sedalki_osv_tialo.jpg)
![](https://metromedia.bg/wp-content/uploads/2024/04/bodybord_1.jpg)
![](https://metromedia.bg/wp-content/uploads/2024/04/bodi_bord_peron.jpg)
![](https://metromedia.bg/wp-content/uploads/2024/04/bodi_bord_2.jpg)