През февруари 2012г. Грипекс реализира едно доста силно присъствие в метрото. Две от най-натоварените метростанции бяха изцяло брандирани с този…
През февруари 2012г. Грипекс реализира едно доста силно присъствие в метрото. Две от най-натоварените метростанции бяха изцяло брандирани с този…
Неслучайно за кампаниятана Троксевазин бяха избрани седалките. Той помага именно на хората с разширени вени и болки в краката.
Върху стените на перона на МС Васил Левски бяха показани магическите препарати, с които се лекува болно гърло.
За втора поредна година Биопрограма избра метрото за да поздрави многобройните си почитатели за Коледните и Новогодишни празници. Седалките се…
С кампания в метрото на София, финансовата институция Фактор И.Н. представи богатото портфолио от предлагани финансови услуги. За целта бяха…
През ноември Рехау избра интересен подход за да покаже контраста между често срещаните проблеми с влага, мухъл, некачествени дограми и…
Есента започва с една красива кампания на Societe Generale Експрес Банк. През Октомври клиента ни избра една вече утвърдена позиция…
С мащабна кампания в метрото беше представен новият и два пъти по-бързо действащ Нурофен Експрес. Бяха използвани различни архитектурни елементи…
Националната комисия за борба с трафика на хора реализира поредна информативна кампания в метрото под надслов „Това е трафик на…
Адрес: София 1000, ул. 6-ти Септември 18