
В преходния сезон между зимата и пролетта Терафлу избраха метрото за една силна рекламна кампания. Бяха брандинирани двете централни станции…
В преходния сезон между зимата и пролетта Терафлу избраха метрото за една силна рекламна кампания. Бяха брандинирани двете централни станции…
Паралелно с брандинирането на две от централни станции на метрото – МС Сердика и МС Св.Климент Охридски, се проведе флаш-моб…
Паралелно с класическата реклама с брандиране на метрото, Терафлу организираха серия от BTL акции. Една от тях беше инсталацията на…
Разбира се подобен юбилей се отбелязва. Боровец празнува и припомня дългогодишната си история и с рекламна кампания в станция Св.…
Мол София дебютира с кратка кампания представяща специалната отстъпка предоставена от търговския център за периода ор 22 до 24 октомври.…
Може ли новогодишни празници без елха и подаръци? Вива кредит помага и за двете. Предпразнично кредитната компания украси и брандира…
Транскард избраха брандинга на три от централните метростанции; Сердика, Св.Климент Охридски и Младост за кампанията си в метрото през зимата…
Финансовата компания Фактор И.Н. отново избра метрото за популяризиране на своите продукти. Кампанията продължи два месеца и се разпростря на…
ИКЕА използва метростанция Ст. Васил Левски за да направи проучване за най-любовно място на българите. Във вестибюла на станцията беше…
Адрес: София 1000, ул. 6-ти Септември 18