Брандинг

Реклама в метрото с Обличане на колони с винил

Технически характеристики на медията:
Разнообразни. Най-често обличане на колоноте с винил или с друг подходящ материал според естеството на кампанията.

Общ брой и разположение:
Броя на обектите е неопределен. Разположението е на перони, стълбища и вестибюли на метростанциите. Ползват се обеми и габарити според параметрите на кампанията.

  • 1 Клас

    Съоръжения с пълна видимост и мащабност на въздействието

Реклама в метрото на Обличане на колони с винил

Реклама в метрото с Обличане на обекти с винил или други материали

Технически характеристики на медията:
Разнообразни. Най-често обличане на осветителни тела с винил или други материали според естеството на кампанията.

Общ брой и разположение:
Броят на обектите е неопределен. Разположението е на перони, стълбища и вестибюли на метростанциите. Ползват се обеми и габарити според параметрите на кампанията.

  • 1 Клас

    Съоръжения с пълна видимост и мащабност на въздействието

Реклама в метрото с Облепване на седалки със стикер

Технически характеристики на медията:
Стикерно фолио частично или изцяло поставено върху пейките, разположени на пероните.

Общ брой и разположение:
Броят на обектите е равен на броя на седалките. Разположението е на перони на метростанциите.

  • 1 Клас

    Съоръжения с пълна видимост и мащабност на въздействието

Реклама в метрото с Облепване на ескалатори със стикер

Технически характеристики на медията:
Стикерно фолио, частично или изцяло поставено върху повърхността на ескалаторите.

Общ брой и разположение:
Броя на обектите е равен на броя на ескалаторите. Разположението е на перони, стълбища и вестибюли на метростанциите. Ползват се обеми и габарити според параметрите на кампанията.

  • 1 Клас

    Съоръжения с пълна видимост и мащабност на въздействието

Реклама в метрото с Поставяне на стикери на стени, под или др.

Технически характеристики на медията:
Разнообразни. Според параметрите на кампанията.

Общ брой и разположение:
Броят на обектите е неопределен. Разположението е на перони, стълбища и вестибюли на мертостанциите. Ползват се обеми и габарити според параметрите на кампанията.

  • 1 Клас

    Съоръжения с пълна видимост и мащабност на въздействието

Реклама в метрото с Промо акции

Технически характеристики на медията:
Разнообразни – с промоутъри, изграждане на конструкции и др. в зависимост от параметрите на кампанията.

Общ брой и разположение:
Броят е неопределен. Разположението е на перони, стълбища и вестибюли на метростанциите. Ползват се обеми и габарити според параметрите на кампанията.

  • 2 Клас

    Съоръжения с пълна видимост без мащабност на въздействието

Реклама в метрото с Боди борд

Технически характеристики на медията:
Винил с размери 120 см на 50 см, монтиран на специална раница на гърба на промоутъра.

Общ брой и разположение:
Броят е неопределен. Разположението е в метро и извън метро.

  • 3 Клас

    Съоръжения с частична видимост

Видове медии в метрото

Вашата реклама в метрото може да се показва на следните места и съоръжения

Щендери

Неподвижни щендерери с холдери за пасивно разпространение на печатни рекламни материали

Пана вагони

PVC стикер залепен на стената на вагона над нивото на очите

Брандинг

Обличане на колони с винил, Облепване на седалки със стикер, Облепване на ескалатори

Пана перони

PVC стикер или винилно платно поставени в рамка на стената на пероните

Поръчайте Вашата реклама в метрото сега!

Направете запитване и ние ще Ви предложим най-доброто решение за реклама. Освен стандартните рекламни носители, можем да Ви предложим и най-въздействащата форма на реклама в метрото БРАНДИРАНЕТО.
Нашата рекламна агенция ще Ви предложи най-добрите носители предлагани от различните рекламни оператори. Работата с нас Ви дава предимство, като получавате обективна и точна информация за ефективността на многобройните рекламни съоръжения.

Свържете се с нас

Адрес: София 1000, ул. 6-ти Септември 18

Всички права запазени © 2024 МЕТРОМЕДИЯ | Изработка на сайт от: SLVDesign